poniedziałek, 1 października 2012

Zołza porządkuje

Drodzy Czytelnicy!

Pomyślałam sobie, że na stronie Wózkowych Zołz http://www.facebook.com/WozkoweZolzy?ref=hl powinien znaleźć się blog adekwatny do strony, czyli pisany przez Wózkową Zołzę. Godzille i to, co pożerają trafią więc na osobną stronę – też czytajcie, zapraszam – będzie mi bardzo miło. A na Wózkowych rozpoczyna działalność Wózkowa. Małpa straszna i zołza, ale tam… co tam.

Wózkowa planuje pisać o swoim pisaniu, zmaganiach ze znalezieniem pracy, która dałaby się robić z domu i pracy, którą robi w domu jednocześnie z szukaniem tej pierwszej. Będzie też o moich zmaganiach z samą sobą i motywowaniu się do pracy oraz do pisania doktoratu (leży i kwiczy od ...lat – nie martwcie się, o tym pewnie będzie mało, bo ja już polubiłam to kwiczenie).

Mam nadzieję, że wiele z Was odnajdzie tu kawałek swoich zmagań i zechce podzielić się ze mną i z innymi – musimy trzymać się razem, kryzys jest. Brak pracy, pasji po prostu frustruje – trzeba zapobiegać frustracjom.  

Pomyślałam też, że tu trafi poradnik aktywnej matki oraz nowość – pierwszy raz na Wózkowych Zołzach – poradnik oszczędnościowy.

Komentujcie, ile wlezie.

Wasza Zołza Założycielka.

5 komentarzy:

  1. jestem z Tobą :)
    pracy szukam, ale tak by jej nie odszukać, chciała bym coś co mi się spodoba,będę mogą się rozwijać. Kwestia finansowa ma znaczenie drugoplanowe. Brakuje mi motywacji do szukania:(

    OdpowiedzUsuń
  2. niestety trzeba ze sobą stoczyc walkę ;)))) i mieć dużo czekolady!!

    OdpowiedzUsuń
  3. kopii mnie w tyłek. Bo mnie dopadła frustracja,jeśli nie gorzej..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. KOPIĘ!! nie frustrujemy, jesteśmy utalentowane i fantastyczne :)))))

      Usuń